maandag 11 mei 2020

Lockdown dag 51

Maandag, dus weer een werkdag en wasdag.
Het waaide heel hard en de was was dan ook best redelijk snel droog en nog voor het avondeten lag en hing alles weer in de kast en wat gestreken moest worden was ook gestreken.
Tussendoor heb ik nog gezwommen en geknutsel.
Als lunch hadden we vandaag een Waldkorn brood. Paul wilde graag eens een volkoren brood proberen en dit was het enige meel dat ze in die richting hadden.
Normaal vind ik het heerlijk ruiken als de broodmachine bezig is, maar nu hing er een hele rare geur in huis.
Het brood kwam er goed uit en was vanbinnen zelfs nog donkerder als van buiten.
 Ik hou niet van vogelzaad in mijn eten, maar ik vind wel dat je alles moet proberen zodat je wel weet of je iets wel of niet lust, dit werd een gevalletje van niet.
Ik vond het net zo smaken als het rook, een rare smaak die ik niet thuis kon brengen.
Paul at mijn boterhammen op en ik at een bagel uit de voorraad.
Zowel Paul als Julian vonden dit brood heerlijk, dus gaan we in het vervolg twee soorten brood bakken. Voor morgen heb ik net een bak voor mijn brood klaargemaakt :-)

1 opmerking:

Margriet zei

Ik denk dat ik ook liever jouw brood zou hebben ;-)