zondag 31 mei 2020

Lockdown dag 71

Pinksteren vandaag en omdat het normaal op zondag altijd druk is in het bos besloten we om na de lunch weer het rondje via het eind van de straat richting de bosrand te maken.
We zagen voor het eerst sinds lang weer eens een vliegtuigstreep in de lucht.
Een boer was bezig op zijn akker.
 Gisteren waren we in een gebied zonder wifi ontvangst en toen is de bloemenapp waarschijnlijk uitgegaan. Toen ik deze bloem wilde opzoeken had hij geen zin. Ik moest inloggen, maar had geen flauw idee hoe of wat, Julian heeft het thuis opgelost dus zal ik nog een keer terug moeten om te weten te komen wat dit voor bloem is.
 Het is een mooi stukje om te wandelen
 de uitzichten over de velden zijn prachtig.
 En in het bos is het ook heel mooi, zoveel groen en heerlijk koel.
 Weer in de buurt van huis zagen we deze panda zitten, hij was ons nog niet eerder opgevallen, dus misschien is hij er wel net neergezet.
 Thuis gekomen ben ik weer gaan bakken! lol
We hadden een paar hele rijpe bananen die op moesten en ook dadels die wat over tijd waren, dus maakte ik heel hip een gezond bananenbrood.
En ook dit is hartstikke goed gelukt, het wordt nog wat met me :-)
Oefening baart kunst zeggen ze, dus ik denk dat ik de komende tijd nog meer ga oefenen :-)

5 opmerkingen:

trompke zei

Lijkt me heerlijk allemaal, de wandeling en het bananenbrood. Heb ik vorige week ook gebakken. Jammie.
Ik denk dat die bloem een distel is.

Jolande zei

Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar er zit aan de steel of blaadjes niets dat prikt, dus ik denk dat het toch iets anders is.

Bertiebo zei

Ik moet lachen,net als ik was jij niet van het bakken. En nu doen we het allebei.

Margriet zei

Je wordt nog een échte keukenprinses LOL

Jolande zei

Koken heb ik altijd erg graag gedaan, maar om de een of andere reden lukte het me nooit om iets fatsoenlijks te bakken, vandaar dat J&J dat hebben over genomen, maar in rare tijden gebeuren er rare dingen en waarschijnlijk daarom lukt het bakken nu wel lol