maandag 25 mei 2020

Lockdown dag 65

Werk vanuit huis dag,  werk in de tuin dag en wasdag, dat vat vandaag wel aardig samen.
In de achtertuin maaien we een groot deel van het gras niet en daar komen allemaal bloemen op wat goed is voor de bijen.
Terwijl ik de was aan het ophangen was viel mijn oog op een roze bloemetje waar er maar eentje van in het gras staat.
Het lijkt of er wat blaadjes missen.
 Na het eten zijn we gaan fietsen.
We reden een stuk over het fietspad, tussen het bos en de snelweg

en zijn toen het bos in gegaan en hebben we net zolang gefietst tot we aan de andere kant bij een woonwijk uitkwamen.

Daar zijn we omgedraaid en weer terug het bos in gegaan, waarna we kris kras door het bos heen gereden zijn net zolang tot we uiteindelijk weer vlakbij ons huis uitkwamen.
Als we de weg oversteken naar de andere kant van het bos zien we 100 meter verderop ook een beeld van Ad: heermoes, en daar ben ik ook weer even een foto van gaan maken.
 Bij de beelden van Ad hebben allemaal bordjes gestaan met uitleg, maar bij geen enkel beeld staan ze er meer; ook hier was het van het paaltje afgehaald en lag het gewoon tussen de planten en dat vind ik echt jammer.
Op de onderkant van het beeld groeien paddenstoelen en dat vind ik ook altijd erg mooi.
En toen zijn we weer naar huis gefietst, waar ik de laatste aflevering van seizoen 1van Westworld heb gekelen.

3 opmerkingen:

trompke zei

Heel mooi! Ik ga zo ook fietsen. Moet een nieuw zadel testen. Had de afgelopen week erge zadelpijn :-)

Jolande zei

Bij de Action hebben ze gel zadelhoesjes en dat scheelt echt een hoop.
Veel fietsplezier.

Margriet zei

Ik voel me zo lui als ik jullie hoor. Ben blij dat ik regelmatig werk, daar krijg ik tenminste nog wel beweging. Jammer dat al die bordjes bij de beelden weg zijn!