vrijdag 5 juni 2020

Lockdown dag 76

Nadat we vandaag de benedenverdieping gedaan hebben zit het poetsen er weer op voor deze week.
De auto moest voor de jaarlijkse beurt naar de garage toe en dat ging Paul doen.
Vanmorgen heeft hij hem naar de garage gebracht, normaal brengen ze je dan altijd thuis en halen ze je later weer op, maar aangezien het nu niet meer normaal is, heeft Paul de fiets achterin de auto gelegd en is zo naar huis gekomen.
Hier was hij klaar om hem weer op te gaan halen.
 Laat op de middag had hij nog een bespreking over hoe het werken in Parijs er vanaf maandag aan toe gaat, inmiddels is er een verhuizing geweest naar een ander gebouw en daar kregen ze een plattegrond van te zien en hoorden ze hoe of wat.
Paul blijft in ieder geval tot september lekker thuis werken.
De bespreking was net afgelopen toen het eten klaar was.
 Deze vrijdagavond was er i.v.m. de moord op George Floyd geen musical op het kanaal van The Show Must Go On, maar ik had me voorgenomen om als ALW er mee gaat stoppen zelf een musical te kijken op vrijdagavond.
Ik heb er nog zoveel in de kast staan, dat ik weken vooruit kan.
Vanavond koos ik voor Hair en om het helemaal in stijl te houden heb ik die net als de andere weken op mijn vaste pc gekeken.
Ik vond hem nu nog leuker dan anders omdat we inmiddels en in New York en in Washington geweest zijn en locaties in de film herkende.





1 opmerking:

Margriet zei

Fijn dat Paul nog een tijd vanuit huis kan werken! Och Hair, zo’n mooie musical!