zaterdag 13 juni 2020

Lockdown dag 84

Een kalm dagje vandaag.
Er was onweer voorspeld en dan ben ik liever niet ergens buiten, dus we zijn lekker thuis gebleven.
Paul heeft het zwembad schoongemaakt en ik heb lekker zitten knutselen, een mens kan maar zoet zijn met een deksel vol gescheurde boekpagina's :-)
 Tijdens het eten koken kwam Mandu een poosje bij me zitten.
 Uit de voorraad maakte ik vanavond linzencurry met pitabrood; erg lekker.
 En toen ben ik ook nog een poos zoet geweest met Blogger....
Er was al aangekondigd dat ze de interface van de pagina's zouden veranderen, maar er stond ook bij dat je de oude nog kan gebruiken.
Vanavond wilde ik nog even een cache op mijn blog zetten, toen ik dit zag
De twee grijsgroene randen horen dezelfde kleur te hebben als het midden, maar wat ik ook doe, ik krijg ze niet veranderd.
Nog niet al mijn blogs zijn zo, dit blog nog niet, maar ik zou het toch graag weer een en dezelfde kleur hebben, dus als iemand tips heeft graag.

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Nou, ik dus niet
Was het maar waar.Ik dacht dat mijn blog hetzelfde was gebleven, maar ik zie nu dat het toch anders is. De letter is kleiner en veel blauw. Ik krijg het niet veranderd

Margriet zei

Irritant die verandering bij Blogger. Geen idee hoe je dat kan aanpassen helaas.
Hebben jullie nog onweer gehad? Hier niks, ook nauwelijks regen helaas.

Jolande zei

Ik zal er over een poosje nog wel eens naar gaan kijken, want het is nog niet overal zo ingesteld, dus ze zijn duidelijk nog bezig.
Hopelijk krijgen we het dan weer goed, dit is er weer typisch eentje uit de categorie niet elke verandering is een verbetering.

We hebben wel wat regen en onweer gehad, maar eigenlijk mag het geen naam hebben.
Er zijn wel af en toe buien gevallen en dat is toch wel fijn voor de planten, we merken het vooral aan de bamboehaag, die begint langzaamaan weer groen te worden.