donderdag 18 juni 2020

Lockdown dag 89

Ik zou willen dat ik vandaag mijn smartphone om mijn nek had gehangen, dan had ik kunnen zien hoeveel ik in huis heen en weer gelopen heb, volgens mij toch wel een aantal kilometers.
Julian en ik hebben de woonkamer gedaan en ook gelijk de seizoenswissel, alle lente spullen zijn weer naar zolder en nu is het tijd voor de zomer.
Er moesten boodschappen besteld worden bij Delhaize en dat kostte toch wel anderhalf uur.
Daarn heb ik mezelf bezig gehouden met het uitzoeken van de spullen die Jasmine mee had gegeven.
Sommige dingen zijn maar 2 jaar weggeweest :-)
 Eer dat alles opgeruimd was en er plek voor was gevonden...
 Geen idee wat ik met 41 flesjes nagellak moet doen, waarschijnlijk naar het containerpark.
 De delhaize boodschappen moesten opgeruimd en ook alles wat Jasmine bij AH had gekocht.
 Maui was blij met een van de doosjes.
Ook had Jasmine nog eenpersoons lakens en matrasbeschermers gevonden en dat kwam ook weer terug.
Alles zat overal tussen gestopt, dus daar heb ik dan maar weer twee wassen mee gedraaid.
En zo ben ik de hele dag druk bezig geweest en heb het gevoel dat ik niets heb gedaan :-) terwijl ik nu hartstikke moe ben.

1 opmerking:

Margriet zei

Volgens mij heb je juist heel veel gedaan!