zondag 14 juni 2020

Lockdown dag 85

Ik had vandaag mijn eigen groundhog day, want hij was precies hetzelfde als gisteren :-)
Paul was nuttiger bezig, want vanmorgen heeft hij het stuk tuin aan de zijkant onkruidvrij gemaakt en vanmiddag heeft hij speciaal voor mij de nieuwe printer geinstalleerd, nu kan ik weer foto's uitprinten!
 En na zoveel nuttig werk ging hij in de tuin zitten en een boek lezen, ik lag bijna weer dwars door de keuken toen ik dat zag :-)
 Uit de voorraad heb ik spaghetti bolognese gemaakt en dat smaakte heel lekker.
Ik heb het country diary journal afgemaakt en vanavond heb ik alle foto's die ik ervan gemaakt heb uitgezocht.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Lijkt me geen verkeerde dag om meerdere keren te beleven ;-)

trompke zei

Lekker die spaghetti! Ziet er heerlijk uit.