maandag 8 juni 2020

Lockdown dag 78

Vanmorgen heb ik eerst foto's gemaakt van al mijn geknutselde prompts en daar toen logjes van zitten maken op Geknipt.
De weerman had regen voorspeld, maar alhoewel er steeds donkere wolken over kwamen is er geen drup gevallen.
 Omdat het zou gaan regenen had Paul gisteren een soort van kunstmest bij de bamboe, hortensia's en rhododendron gegooid, voor morgen is er weer regen voorspeld, dus we kijken het nog even aan anders moet er toch water bijgegoten worden.
 Paul heeft zich vandaag bezig gehouden met allerlei kleine klusjes, zoals het vastlijmen van de kapot gevallen tegels bij de trapleuning. Als het droog is moet ik het een beetje bijkleuren met zwarte verf.
 Ik had mezelf een knutseldagje beloofd en ben begonnen aan een Junk Journal.
In mijn kamer slingeren al heel lang 3 hele oude agenda's die ik niet weg wilde doen omdat de plaatjes zo mooi zijn en die plaatjes ga ik nu in het journal gebruiken.
 Ik moest nog wel even iets te eten maken :-) Dat werd een courgette-kaas taart.
De hele avond ben ik bezig geweest met de basis van het journal en het was al over twaalf toen ik bedacht dat ik nog het logje van vandaag moest maken.
Eigenlijk heb ik zin om nog een paar uur door te knutselen, maar ik zal verstandig zijn en naar bed gaan :-)

1 opmerking:

Margriet zei

Die taartziet er lekker uit!