donderdag 11 juni 2020

Lockdown dag 82

Paul moest vandaag gewoon werken, maar omdat Julian en ik gisteren het extra werk van vandaag al hadden gedaan, had ik vandaag lekker de hele dag vrij.
Ik ben de hele dag bezig geweest met het Country Diary Journal, ben helemaal verslaafd er aan :-)
Maar op een gegeven moment had ik een stukje katoendraad nodig voor een tag, al mijn katoendraad zit in een mandje, maar dat was me toch een ongeorganiseerde bende, dus dat heb ik eerst maar eens omgekiept op de grond.
Terwijl ik bezig was met alles uit te zoeken en netjes op te kluwen, kwam Paul een foto maken.
 Het heeft even geduurd, maar nu is het netjes en overzichtelijk.
 Als ik vanuit de gang weer naar mijn kamer ga en dingen in mijn handen heb, gaat er bij Maui een alarm af en komt hij als een bliksemschicht weet ik het waar vandaan aangerend om ook mee naar mijn kamer te gaan.
We moeten hem heel wat keren per dag 'vangen' en weer aan zijn eigen kant van het huis neerzetten.
 Vanavond hebben we de Belgische aardappeltelers weer gesteund :-)
Door de corana crises  wordt er bijna geen friet uitgevoerd en daarom is er opgeroepen om twee keer per week friet te eten.
Twee keer per week daar begin ik niet aan, maar een keer per twee weken kan wel.
 En als we zitten te eten gebeurt vaak dit
Mandu vind het heerlijk om onder mijn rok te kruipen, zit hij lekker in een tentje :-)
Vanavond ben ik vrolijk verder gegaan met het journal en het was heerlijk zo'n hele dag "nuttig' bezig :-)

1 opmerking:

Margriet zei

Die katten zijn gewoon gezelschapkatten, ze willen er graag bij zijn :-)