donderdag 25 juni 2020

Lockdown dag 96

Vannacht had ik het veel te warm en kon ik niet slapen.
Ik heb het drie uur zien worden en toen was ik om 5 uur alweer wakker omdat het licht werd.
Toen ik eenmaal opstond was ik alleen lichamelijk aanwezig, zelfs na de koffie :-)
Voor vandaag stonden de gang en waskamer op het programma, de gang pakken we er morgen wel bij en de waskamer is er vast volgende week ook wel, dus vandaag werd er niets gepoetst.
Het enige nuttige dat ik vandaag deed was samen met Julian de boodschappen bestellen.
En vanavond heb ik eten gekookt.
Toen ik de boodschappen voor deze week bestelde was er nog geen sprake van een hittegolf, dus ik had zelfs 2 ovenschotels op het menu staan, maar dat slaan we ook maar even over omdat de oven veel te veel warmte geeft.
De rest van de dag heb ik heel rustig achter mijn tafel gezeten en wat geknutseld; dat ging wel met hindernissen, want ik heb tot 3 keer toe bepaalde dingen over moeten maken.
Maar goed, ze zeggen dat het minder lang warm zal zijn als ze hadden gedacht, dus ik hoop maar dat dat waar is.

1 opmerking:

Margriet zei

Dat slechte slapen is weer waardeloos.