maandag 1 juni 2020

Lockdown dag 72

Het was klusjesdag vandaag, allemaal van die dingen waarvan je 's avonds denkt wat heb ik nou eigenlijk gedaan, maar waar je wel de hele dag zoet mee bent.
Hier is Paul aan het kijken hoeveel mazout we nog hebben.
 In de tuin beginnen de eerste aalbessen wat kleur te krijgen.
 Vanavond hebben we een wandeling door het arboretum gemaakt. Het was heerlijk koel in het bos.We hebben nu eens de tijd genomen om de bordjes waar we langs kwamen te lezen.
 Er staan leuke weetjes op en interessante dingen.
 Ik wilde graag de dirigent op de foto zetten, maar dat kon ik alleen maar vanaf een afstand doen, want rechts ernaast zaten 3 mensen te picknicken.
Dat is verboden, maar wat erger was, was dat ze alle drie zaten te roken, terwijl er voor heel Vlaanderen een verbod is wegens hoog brandgevaar.
Paul wilde er wat van gaan zeggen, maar dat vond ik geen goed idee, want mensen die zo alle regels aan hun laars lappen trekken voor hetzelfde geld een mes.
Toen hebben we de politie geprobeerd te bellen, maar die werken alleen tijdens kantooruren, nou dan hopen we maar dat er niets gebeurt buiten die tijden...
 We zijn door de andere kant van het bos terug gelopen, maar het fijne gevoel dat ik had was toch wel wat weggezakt.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Jammer dat je fijne gevoel weg was, maar ik kan het me wel voorstellen.

trompke zei

Bah... sommige mensen...