zondag 28 juni 2020

Lockdown dag 99

Gelukkig heb ik vannacht beter geslapen en was het vandaag een heel stuk koeler, ik voelde mezelf gewoon weer wat mens worden.
Toen ik beneden kwam was Paul al druk en nuttig in de tuin aan het werk, daar wilde ik hem natuurlijk niet bij storen :-)
 Hij was vroeg opgestaan om het brood aan te zetten, zodat we voor de lunch lekker vers brood zouden hebben.
Dat was net uit de machine en stond wat af te koelen, toen Julian me een bord gaf met een tosti erop.
Gisteravond hadden we appelmoes over en daar had hij tosti's mee gemaakt en toen ik die van mij op had en een boterham dacht te gaan eten kreeg ik er nog 2, tja toen hoefde ik echt geen brood meer.
 Ik ben de hele dag rustig aan het knutselen geweest met rustgevende en koele kleuren papier en ik ben een heel stuk opgeschoten met mijn nieuwe journal.

3 opmerkingen:

trompke zei

Klinkt lekker en leuk allemaal. Een blauwe kerst dit jaar zie ik. Helemaal goed!

Margriet zei

Misschien doet het weer dit jaar dan ook weer eens mee met jouw kleurkeuze en krijgen we sneeuw en ijs

Jolande zei

Ik hoop het ook, maar ik denk het niet.