maandag 8 juni 2020

Lockdown dag 79

Maandag wasdag, maar de was hing nog niet buiten of het begon te regenen en toen ik het naar binnen had gebracht was het weer droog...
Ik dacht laat ik het op het kleine rekje hangen dat ik in Parijs had gekocht, dan kan het makkelijk naar binnen en naar buiten, maar dat ding was nergens te vinden.
Paul had het opgeruimd en als die iets opruimt weet hij nooit meer waar.
Ik had het ding nergens in huis gezien dus moest het volgens mij nog in de garage zijn, maar daar was het niet volgens Paul...uiteindelijk bleek het toch wel in de garage te zijn, maar hij hij het op het soort zoldertje gelegd pfff
 Het rekje is een paar keer naar buiten geweest, maar dan begon het weer te miezeren en toen was ik het beu en heb ik het binnen laten staan.
En zoals altijd als ik was zat er weer een kat in de wasmand.
 Vanmiddag heb ik het voor elkaar gekregen om mijn voet een soort van te verstuiken; uiteraard mijn rechtervoet...
Heel stom, ik luister altijd cd's via mijn vaste pc, want daar is een draadloze koptelefoon aan gekoppeld en kan ik dus door het huis heenlopen terwijl ik muziek luister.
Ik zat op mijn hurken om een cd erin te stoppen, wilde weer opstaan, maar mijn rechterknie zat net onder mijn bureaustoel en kon niet verder.
Wat er nou precies gebeurde weet ik niet, maar mijn enkel deed hartstikke zeer en toen heb ik de rest van de dag aan mijn tafel gezeten met mijn voet op de prullenbak.
Er moesten nog heel wat pagina randen geïnkt worden voor in het nieuwe journal, dus heb ik dat maar zitten doen.
Dat wordt denk ik wel een paar dagen zitten, maar gelukkig is het toch niet echt weer om te gaan wandelen of fietsen.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Och J-tje, wat doe je toch altijd met die arme voeten van jou!!! Beterschap, ik hoop dat je snel weer uit de voeten kunt LOL (sorry, ben een beetje melig)

trompke zei

Sterkte met je voet. Gelukkig op de prullenbak en er niet in....