dinsdag 9 juni 2020

Lockdown dag 80

Een heel rustig dagje vandaag. Julian zat boven op zijn computer, Paul was aan het werk in de computerkamer en ik heb zoveel mogelijk aan mijn tafel zitten werken met mijn voet op de prullenbak.
Gelukkig gaat het nu een heel stuk beter dan gisteren en door nu gelijk te rusten hoop ik dat het snel weer over is.
Het enige nuttige dat ik vandaag heb gedaan is gestreken, maar eigenlijk mag dat geen naam hebben, want dit was de hele strijk :-)
Een broek van Julian, 2 zakdoeken, 2 mondmaskers (die trouwens wel heel lastig te strijken zijn) én een lapje voor het journal waar ik mee bezig ben.
En dat mooi gestreken lapje heb ik nu dus verwerkt  tot een journalkaft.
Paul's baast vroeg vandaag of iedereen zijn vakantieplanning door wilde geven, dus hebben we vanavond pijltjes op de kalender gegooid en zo onze "vakantie" gepland :-)

1 opmerking:

Margriet zei

Dat is inderdaad niet veel strijkgoed! Die maskers lijken mij ook lastig om te strijken.