woensdag 24 juni 2020

Lockdown dag 85

In huis viel het vanmorgen nog wel mee met de warmte, dus Julian en ik zijn gewoon gaan poetsen, maar daar krijg je het toch echt wel warm van.
Als lunch aten we alle drie een boterham met aalbessenjam en we vonden het echt heel lekker.
Ik eet normaal gesproken nooit zoet broodbeleg, maar Delhaize heeft online geen vega vleeswaren en ik wissel kaas wel af met humus of een gebakken, maar af en toe een boterham met zelfgemaakte jam is best lekker.
 Tijdens de lunch keken we journaal en daarna konden we gelijk doorkijken want het was weer veiligheidsraad.
We gaan nu fase 4 in en er zijn weer heel wat versoepelingen gekomen.
Eerst kwam er wel een preek over alle straat feesten en demonstraties, maar degene die daaraan meedoen kijken heus niet naar het nieuws en doen toch wel waar ze zin in hebben.
 De rest van de dag heb ik heel rustig zitten knutselen.
En wat knutsel je dan als het zo warm is: de December Daily, want zoals Paul zegt, daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen :-)

3 opmerkingen:

trompke zei

Ik zit hier te puffen en te zweten en jij maakt je DD.... 🤣

Jolande zei

Die maak ik in wit en blauw, hele koele kleuren :-)

Margriet zei

Hahahahaha, je DD! Nou ja, mooi op tijd!