vrijdag 26 juni 2020

Lockdown dag 97

Gisteravond zijn we vlak voordat we naar bed gingen nog een poos af gaan koelen in het zwembad, maar het is gewoon te warm voor me om te slapen.
Ik was dus vandaag  nog minder bruisend dan gisteren
Vanmorgen hebben we dan toch maar beneden gepoetst, met katten in huis moet dat toch echt wel
En over katten gesproken, Katmandu kwam even kijken toen ik een foto van Paul wilde maken.
 die was namelijk tijdelijk even een van Marvels helden lol
 Een collega uit Parijs nam vandaag afscheid maar dat  geneurde wegens corona online.
Ze is helemaal gek van de Marvel films en de baas had voorgesteld om allemaal met een masker op aan de video conferentie te beginnen.
Paul had een masker gevonden en wilde dat uitprinten, maar dat was een kleurplaat, dus niet echt handig als je dat nog helemaal in moet gaan kleuren.
Ik heb het dus uitgeprint op rood en geel papier, op elkaar geplakt en er touwtjes aan gemaakt zodat het vastgeknoopt kon worden: het betere freubelwerk.
Dus toen de video call begon zag hij er zo uit
De rest van de dag heb ik rustig achter mijn tafel gezeten, maar oh wat is het smerig klef.
Er zou onweer komen, maar hier hebben we niets gezien.
Op het kanaal van The Show Must Go On werd vanavond weer The Sound of Music Live uitgezonden, het had ermee te maken dat er nu copyright rechten in de USA zijn en die waren er de vorige keer niet.
Ik had geen zin om die uitvoering nog een keer te kijken, maar wilde de enige echte nog wel eens een keer zien, dus die heb ik gekeken, terwijl Paul en Julian hun vliegerseizoen afsloten.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Oeps, kreeg Paul nog commentaar op zijn Flash masker??? Want Flash is niet van Marvel, maar van DC hahahahahhahahaha
Yep, ik ben een nerd!

Jolande zei

Ach het is een superheld toch en daar is ze gek op.
Als iemand het al gemerkt heeft moet dat het feestvarken geweest zijn en die heeft niets gezegd, de rest had er net zoveel verstand van als wij LOL

Margriet zei

Dat iedereen zo de moeite doet is al leuk genoeg!