zaterdag 27 juni 2020

Lockdown dag 98

Na weer een nacht niet slapen kan ik mezelf vandaag in een woord samenvatten: lamlendig.
Het was vandaag smerig klef warm weer, wat niet echt hielp, dus heb ik wat  achter mijn pc gehangen en inspirerende filmpjes gekeken, waarvan de helft niet doordrong.
En wat ik nooit doe, ik ben even op de bank gaan liggen en daar in slaap gevallen, nadat Maui er uiteraard ook lekker warm bij kwam liggen :-)
Hopelijk slaap ik vannacht wat beter en is het morgen niet meer zo klef.

5 opmerkingen:

trompke zei

Gelukkig is het weer wat afgekoeld. Dat slapen is echt een crime. Heb drie ventilatoren in onze slaapkamer staan... Ik waai bijna mijn bed uit...

Jolande zei

Hahaha Hanny, dan heb je veiligheidsgordels nodig :-)
Wij hebben er maar een, maar dat is wel een hele grote op een voet en die doet het erg goed.
Het plan was om dit jaar airco te nemen, maar wegens even geen andere mensen in onze bubbel van 3 zal dat nog 'even' moeten wachten.
Inderdaad is het gelukkig een heel stuk koeler en van mij mag dat zo blijven.

Margriet zei

Ik heb zelfs met die warmte best goed geslapen gelukkig. Niks mis met overdag even slapen als je zo moe bent hoor, gewoon aan toegeven!

Jolande zei

Fijn dat je wel kon slapen M-tje.
Ik ben altijd bang dat als ik overdag ga slapen ik 's nachts helemaal niet meer slaap.

Margriet zei

10 minuten tot een half uur kan best. Meestal word ik na een korte tijd wel weer wakker, of ik zet een wekker. Je knapt er echt van op.