vrijdag 12 juni 2020

Lockdown dag 83

Vanmorgen hebben we weer flink gepoetst en toen kon ik na de lunch lekker knutselen.
Deze week hadden we geen slot bij Delhaize, dus tot dinsdag moeten we uit de voorraad eten.
Tegen half zes ging ik eten maken en Julian maakte foto's van de kattepoezen,
 en van mij, bezig met het eten.
 We hadden nog zeesticks liggen en daar vind ik altijd rode kool, appelmoes én aardappelpuree erg lekker bij en het is ook nog eens heel snel klaar allemaal.
 Vanavond was het weer vlieger- en musicalavond en kon iedereen
kijken op The Show Must Go on.
Ik miste de ruby slippers (die waren nu zilver) en de Wiz was heel modern een vrouw, maar verder was het wel leuk om te zien.
Vooral de kleuren waren niet te geloven en de kostuums vond ik schitterend.
Het is toch echt leuk om het weekend te beginnen.

1 opmerking:

Margriet zei

Je hebt onderhand al weer heel wat musicals gezien!