dinsdag 16 juni 2020

Lockdown dag 87

Delhaize zou vandaag tussen 11.30 en 12.00 uur kkomen, maar was er al een stuk vroeger.
Gelukkig had ik al ontbeten en kon ik gelijk aan de slag om de boodschappen te wassen: heerlijk wer allemaal verse groenten.
 Vorige week heb ik steeds aan het country diary journal gewerkt en ben ik niet toegekomen aan de prompts waaraan ik altijd meedoe, dus dat is inmiddels een leuk lijstje geworden.
Het voordeel daarvan is wel dat ik nu gewoon in een keer plaatjes kan zoeken voor alles en daar ben ik vanmiddag mee begonnen.
 Na het avondeten zijn we weer naar Neerijse gegaan om de tweede cache te gaan zoeken.
Dat was een kleine multi, maar de eerste vraag was een instinker en zodoende hadden we een coordinaat dat niet goed was.
Het moest twee kilometer verderop zijn en dat had gekund omdat daar ook caches uit de serie lagen, maar het bleek niet zo te zijn.
Toen we de hele route gelopen hadden en nog een multi hadden gedaan, hadden we wel een idee waar het ding moest liggen en met een ander cijfer lukte het om een goed coordinaat te krijgen en daar vonden we vanavond de cache.
 En ook vanavond zagen we de paarden weer.
 Toen we hetzelfde pad terug liepen naar de auto zagen we de torens van de kerk tussen de bomen door.
 We reden een stuk verderop naar de holle weg waar we gisteren ook gelopen hebben, want hier zou de bonuscache moeten liggen.
 De plek klopte met de spoilerfoto en Paul besloot om dan maar een stukje te klimmen.
 maar toen kwam hij een nestje met blauwe eieren tegen
Nu kom je bij cachen wel meer caches tegen die er heel echt uitzien, maar hier hadden we toch twijfels bij.
Paul wilde het niet aanraken, omdat hij bang was dat als het echt zou zijn de moeder niet meer terug zou komen.
Als het echt is zou ik het wel heel vervelend vinden, want dan wordt die vogel natuurlijk helemaal gek van die cachers.
Wij besloten om het hier maar bij te laten en toen zijn we weer naar huis gegaan.
Het was toch even een leuk uitje.

1 opmerking:

Margriet zei

Later nog maar eens gaan kijken of de eitjes er nog liggen.