woensdag 8 april 2020

Lockdown dag 18

Vanmorgen viel het me ineens op dat de Japanse kersenbomen in bloei staan.
Dat doen ze maar een paar dagen, dus vlug even wat foto's gemaakt.

 Paul moest vandaag gewoon werken, maar tussen de middag zijn we bezig geweest met het pak dat gisteren bezorgd werd, daar zat een koelkastje in.
 Zolang we al in dit huis wonen doen we een keer per week boodschappen, maar eigenlijk is de koelkast in de keuken daar eigenlijk te klein voor.
Zeker nu er Albert Heijn winkels zijn, die veel betere en langer houdbare groenten hebben.
We hadden al eens over een koelkast erbij gesproken, maar ik wilde er niet eentje in de garage of de kelder hebben.
Toen wij zo leuk in onze aanleunwoning zaten, maakte ik een opmerking dat het zo jammer was dat er niet eentje op de plaats van het ladenkastje kon staan.
In dat kastje zitten paraplu's, handschoenen en sjaals, dus dingen die je niet elke dag nodig hebt.
 Paul is gaan meten en online op onderzoek uitgegaan en hij vond een koelkast die wel op die plaats paste, die heeft hij besteld en daar staat hij dan nu.
 Inmiddels hebben we het bovenste randje van het ladenkastje afgehaald en daar de koelkast bovenop gezet, nu kunnen we er veel makkelijker bij zonder op de grond te hoeven kruipen.
En zeker nu we de komende tijd de boodschappen bij Delhaize bestellen en aan huis laten bezorgen, is het heel makkelijk dat we nu extra ruimte hebben.
 De waskamer is nu bijna net een echte keuken met al die apparaten :-)
We zijn er in ieder geval heel blij mee.
Ook heel blij ben ik met de decemberzegels en mooie kaartjes die Margriet me stuurde.
En ze had er ook nog wat sigarenbandjes bijgedaan nadat ze gelezen had dat ik een prompt niet kon maken omdat ik die niet had; helemaal geweldig natuurlijk.
Vanavond kreeg ik een mailtje van Geocaching.com dat we een Adventure Lab Cache mogen gaan maken.
Daar hadden we er in Parijs een paar van gedaan en dat was erg leuk om te doen, dus dat we er nu zelf een mogen maken vinden we hartstikke leuk.
Gelukkig hebben we tot 31 augustus de tijd.

1 opmerking:

Margriet zei

Dat is handig, een extra koelkast! Wij hebben er ook 2 en ik vind het ideaal! Bomen vol bloesem vind ik altijd zo prachtig! En graag gedaan hoor, je moest er erg lang op wachten deze keer LOL