vrijdag 17 april 2020

Lockdown dag 26

Paul zat al te werken toen ik beneden kwam, je hebt werkpaarden en luxepaarden :-)
Na het ontbijt zijn Julian en ik boven gaan huishaten.
Ik heb nog niet helemaal het schema weer onder de knie, want ik dacht de kamers die extra gedaan zouden worden er wel even bij te doen, maar volgende week moet dat toch over meerdere dagen verdeeld worden, want anders trekt mijn rug het niet.
Voor vandaag hield ik het naast de bovenverdieping voor extra's op de gang en het toilet beneden.
Maar daar blinkt dan nu ook weer alles, op de extra ronde doe ik dingen zoals bijvoorbeeld de lelietjes van dalen en het elfje afspoelen, zodat die er ook weer even tegen kunnen.
 De waskamer moet tot morgen wachten, daar had ik geen puf meer voor.
Julian ging onkruid wieden en ik ging verder met de laatste twee winkeltjes van Diagon Alley stoffen.
Die twee waren wel heel bewerkelijk, maar alles is nu gedaan en het ziet er weer uit als nieuw, echt leuk.
 Paul kwam nog even voorbij rennen om een foto te maken van de voortuin, waar de azalea's nu in bloei staan.
 Het water in het zwembad was weer net boven de 20 graden, dus nadat ik klaar was met stoffen ben ik lekker een poos gaan zwemmen.
Toen ik daarmee klaar was ben ik in het zonnetje gaan zitten met de nieuwe Daphne's Diariy.
Als ik wist dat de nieuwste uit was ging ik die altijd halen bij de Carrefour, maar nu heb ik er een abonnement op genomen en hoef ik daar ook niet meer de deur voor uit.
Ook al had ik in het zonnetje zitten opwarmen, ik was zo koud geworden van het zwemmen, dat ik ook nog een poos in een warm bad ben gaan liggen.
Na het eten kijken we altijd naar het journaal en daarna ben ik gaan binge watchen.
Ik heb er nog even aan gedacht om alle afleveringen te kijken, maar besloot toch maar om de laatste twee een andere keer te zien en naar bed te gaan.
Toen ik nog even in de computerkamer kwam keek Paul heel even op de website van Delhaize en zag hij een slot voor vrijdag over een week en toen moest ik nog even snel bedenken wat we dan allemaal zullen gaan eten :-)
Dat is gelukt en nu ben ik weer helemaal wakker en ga ik nog maar even de nieuwe prompt can Cat Hand kijken, mijn lijstje met prompts is ondertussen ook alweer aardig lang, ik kom bijna tijd te kort :-)

2 opmerkingen:

trompke zei

Goh, wat doe jij veel op een dag. En dat zwembad lijkt me heerlijk!
Cat Hand vind ik ook altijd heel leuk, maar ik heb al zoveel. Kan het nauwelijks bijbenen.

Margriet zei

Ik heb ook bewondering voor je energie! Fijn dat je winkeltjes weer schoon zijn.