woensdag 29 april 2020

Lockdown dag 39

Vanmorgen hebben Julian en ik nuttig boven gepoetst. Toen ik voorbij Jasmine's kamer kwam zag ik Julian hard aan het stofzuigen whahaha
 Na de lunch heb ik de tafel weer in beslag genomen en ben ik lapjes gaan knippen voor de mondmaskers.
Ik heb er maar muziek bij opgezet, want het aftekenen, merkjes zetten en uitknippen ging niet heel erg snel, maar 3 uur later had ik mooie stapeltjes liggen die door kunnen naar de volgende ronde.
Vervolgens kon ik gelijk door met het maken van het avondeten en daarna dacht ik het journaal te kijken.
Dat doe ik altijd op de pc maar vandaag werkte dat niet, nou ja zoveel nieuws zal er ook wel niet zijn.
Daarna heb ik zitten wachten tot om acht uur de les van Tiare zou beginnen, maar ook daar kwam niets.
Omdat ze eerst om 9 uur onze tijd les gaf heb ik toen nog gekeken, maar ook niets, dus ik hoop maar dat ze safe is.
Ik heb dan nog maar wat afleveringen van Ozark gekeken.
Nu moet ik er nog 4 zien en eigenlijk zou ik die het liefste nu gelijk kijken, maar dan wordt het wel heel erg laat, of vroeg :-) dus toch maar wachten tot morgen.

6 opmerkingen:

Marleen zei

Succes ermee!!!
Wel hele mooie lapjes :)
Hier alles in een doos gegooid en pauze ingelast want was het beu!!!

Jolande zei

Marleen ik kan me voorstellen dat je het beu was. Ik wil ze eigenlijk zo snel mogelijk af hebben dan zit ik er niet meer tegenaan te hikken.
Hopelijk gaat het in serie werken sneller, alhoewel ik alleen al aan het knippen drie uur kwijt was.
Paul zei nog je kunt wel voor de buurt gaan naaien, nou echt niet :-) Bewondering voor de mensen die dat doen, maar ik zou het niet kunnen.

trompke zei

Hoeveel ga je er maken? Voor elk van jullie 4 een stuk of 10?
Succes!

Jolande zei

Dit zijn er maar 16 whahaha
Als ik er voor ieder 10 zou maken zou ik met Kerst nog bezig zijn en daar heb ik geen band genoeg voor, want per masker gaat er toch iets van 170 cm aan band in zitten.
Paul, Julian en ik blijven toch zoveel mogelijk op ons eiland, dus denk ik dat we er aan 4 meer dan genoeg hebben.
Jasmine dacht er 2 nodig te hebben, maar voor haar maak ik er ook 4 want zij komt wel meer buiten.

Margriet zei

Toch wel veel werk zeg!

Jolande zei

Je moet ze ook maken zoals hier op het filmpje :
https://www.youtube.com/watch?v=QvzVBtkBTVY&t=328s
en niet zo zitten te pietlutten als dat ik doe LOL