zaterdag 25 april 2020

Lockdown dag 35

Het was weer een heerlijk ontspannend dagje
Ik heb wat geknutseld, YouTube filmpjes gekeken en vanmiddag heb ik lekker in de tuin gezeten en mijn boek uitgelezen.
In de voortuin ontdekten we een paar klaprozen en die laten we staan, want ze zien er zo mooi uit.

 Van Paul kreeg ik een nieuw bosje lelietjes van dalen, want die ik zelf had geplukt heb ik weg moeten gooien, want het wemelde van de kleine groene beestjes op het kastje waar ze stonden.
We dachten dat het kwam omdat ik er blad bij had gezet, dus kreeg ik nu een bosje zonder, maar helaas, na een paar uur liepen er weer rond, dus nu staan ze buiten, jammer want ik vind ze zo mooi  en ze ruiken zo lekker.
 Paul is ook heel nuttig bezig geweest in zijn cockpit :-)
Vanavond heb ik nog een paar afleveringen Ozark gekeken en straks ga ik in bed nog een poosje lezen in mijn nieuwe boek Pandemic.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Ieks, beestjes in huis is niet leuk. Moet je nu maar regelmatig naa buiten lopen om even te ruiken! Die klaprozen zijn prachtig!

trompke zei

Prachtige klaprozen! Gisteren, op "woningsdag" gingen er bij ons ook een paar oranje klaproosje bloeien :-)

Jolande zei

Ik loop inderdaad regelmatig even naar buiten om te kijken en te ruiken, ik geniet er echt van zolang ze er zijn.

Dat is wel heel toepasselijk en vrolijk Hanny.