vrijdag 17 april 2020

Lockdown dag 27

Julian zou eind april naar Japan gaan en wij zouden in eerste instantie tussen Parijs en zijn vakantie een rondreis door Griekenland gaan maken.
Toen Paul gevraagd werd om langer in Parijs te blijven besloten we Griekenland te schrappen en zijn vrije dagen in en om Parijs door te brengen.
Enfin, daar kwam ook wat tussen, maar hij moet voor eind april wel tig dagen opnemen, dus heeft hij nu weer een lang weekend van 4 dagen en dat is hij heel nuttig begonnen door in de voortuin te werken :-)
Ik ga altijd laat slapen en slaap overdag langer, dus daar heb ik geen foto van.
In Paul's cockpit is een monitor kapot gegaan, dus heeft hij een nieuwe besteld die gisteren zou komen.
Nou al wat er kwam kwam er maar geen monitor, de chauffeur bleef maar onderweg.
Maar vanmorgen kwam hij dan toch eindelijk en stond het pak voor de deur.
 Met handschoenen aan ging Paul dat halen.
Paul ging het zwembad stofzuigen, terwijl Julian en ik beneden gingen poetsen.
Maui vond het allemaal wel best en lag heerlijk uitgestrekt over 2 maandjes te slapen.
 Het zwembad was opgewarmd tot 23 graden en dat merk je toch wel een paar graden meer.
Terwijl ik in het bad stapte zag ik tegen de muur van de garage dit bloemetje staan
 Ik weet niet wat het is, volgens mij geen boterbloem, maar ik vond het wel vrolijk en na het zwemmen ben ik er dan ook een foto van gaan maken.
Zelfs Paul ging vandaag voor de eerste keer dit jaar zwemmen!
 Vanavond bracht Delhaize de boodschappen, deze keer mooi op tijd.
Die hebben we eerst weer allemaal staan afsoppen, ik hou voor de rest van mijn leven smetvrees ben ik bang.
Toen ik wat verpakkingsmateriaal in de container ging gooien zag ik dat er al een paar lelietjes van dalen klokjes hadden, én ik rook ze al.
 En vanavond was het weer The Show Must GO on
Het was de voorstelling ter gelegenheid van het 25ste jubileum, met in de hoofdrollen Sierra Bogges en Ramin Karimloo en dat vond ik erg leuk want die heb ik allebei in de original cast van Love Never Dies gezien.
Deze uitvoering in the Royal Albert Hall duurde bijna 3 uur en was werkelijk SCHITTEREND!
Ik heb er enorm van genoten.


2 opmerkingen:

Margriet zei

Gezellig dat Paul zo veel vrij heeft! Je hebt je weer prima vermaakt lees ik wel ;-)

Jolande zei

Af en toe weet ik niet of hij nou werkt of vrij heeft en welke dag het nu is hahaha