zaterdag 18 april 2020

Lockdown dag 28

Voor het eerst sinds een hele lange tijd regende het vandaag en dat was hoognodig voor de planten.
 Paul ging vandaag werken aan zijn cockpit.
 Julian zit nog steeds met zijn computer op Deux en ging Star Wars spelen.
 En ik had een heel lijstje met prompts en daarvan heb ik er zoveel mogelijk proberen te maken.
 Vanmiddag werd het bestelde kunstgras gebracht.
 Het was de bedoeling om dit voorjaar een terras aan te leggen voor het zwembad, maar dat schuift nog even door op de kalender.
Het kunstgras dat er lag is helemaal kapot en Paul heeft dat weer even terug gelegd, maar daar willen we geen hele zomer tegenaan kijken, dus leggen we er een nieuw stuk neer en dan kan ook de trap vastgezet worden.
 Behalve knutselen heb ik ook nog een maisbrood gebakken voor het avondeten, lekker met sla erbij.
Vanavond heb ik ook nog wat geknutseld en daarna ben ik begonnen aan het herbekijken van Ozark.
Seizoen 3 is uit, maar ik wil graag weer even helemaal bij zijn, dus daar ben ik ook nog wel een aantal uren zoet mee:-)
Paul ging oude Star Trek afleveringen kijken en zo hebben we hier allemaal vierkanten ogen :-)

4 opmerkingen:

Margriet zei

Het is hier nog steeds droog! Zou ook wel eens een buitje mogen vallen.

Bertiebo zei

Het heeft hier heel kort geregend, ik heb het niet eens gemerkt, maar ik zag dat de grond wat vochtig was. Fijn dat jullie je ook niet vervelen. Niet dat ik dat verwacht had hoor.

trompke zei

Ja, een beetje regen zou fijn zijn. Ook vanwege al die pollen. Ik nies me rot...

Jolande zei

Nee we vervelen ons niet, ik kom zelfs bijna tijd te kort :-)
Vervelend dat je weer zo'n last hebt van de pollen Hanny, is het niet minder geworden nu ze die berken weggehaald hebben?
Julian heeft er tot nu toe nog geen last van, maar we hebben ook nog geen gras gemaaid.