zondag 19 april 2020

Lockdown dag 29

Toen ik beneden kwam was Paul al druk bezig met het kunstgras.
 En na een paar uur van onkruid weghalen en de boel egaliseren zag het er echt zoveel beter uit.
Zeker vanaf het huis, want dan zie je de zooi achter de bloembak niet :-)
 Ik maakte nog wat foto's in de tuin


 Maakte foto's van wat ik gisteren knutselde en zette die op Geknipt.
Verder knutselde ik rustig verder, maakte ik een overheerlijke rode linzensoep met puntpaprika's die op moesten
knutselde nog meer, kookte eten, dobberde in bad en keek nog twee afleveringen Ozark.
Kortom een heerlijke, rustige zondag.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Dat ziet er weer keurig uit! Ach, die rododendron......hij doet zo zijn best! Die van ons bloeit nog niet.

trompke zei

Dat ziet er weer heel netjes uit allemaal. Nu nog wat warmte...

Jolande zei

Inderdaad nu nog wat warmte. Het was vandaag wel warm achter glas, maar buiten stond een harde wind. Het zwembad was nog maar 17 graden en dat is echt te koud om te zwemmen.