zaterdag 4 april 2020

Vanuit de äanleunwoning" dag 14

Op deze laatste dag in onze aanleunwoning sliepen we eerst lekker uit.
De plantjes in de tuin zien er niet zo heel goed uit, droog en misschien ook aangetast door de vorst.
Aan dat laatste kunnen we niet veel doen, maar aan dat eerste wel, dus ging Paul alles water geven.

 Verder hebben we wat rond gerommeld, ik heb zitten knutselen, maar het was zulk mooi weer dat ik ook een poos buiten wilde gaan zitten lezen.
Paul haalde er nog een stoel bij en ging ruim 2 meter verderop zitten: social distance...
 Julian had maisbrood gebakken, dus dat aten we vanavond en het was erg lekker.
 En tegen half zeven werden eindelijk de boodschappen gebracht.
 We laten ze thuisbezorgen, zodat we niet zelf naar de winkel hoeven, waar er toch veel meer mensen aan de producten kunnen zitten dan bij de bezorgservice.
Er wordt gezegd dat het niet nodig is, maar we hebben de boel gescheiden in spullen die een week in de garage kunnen staan en die we dan wel gaan opruimen en de spullen die morgen het huis in gaan, die heb ik met handschoenen aan allemaal eerst schoongemaakt of uit plastic gehaald.
Vanavond hebben we weer in de computerkamer gezeten, Paul ging wat vliegeren en ik heb de laatste afleveringen van The Good Place gekeken.
En dan gaan we nu voor de laatste nacht in mijn hobbykamer slapen, voordat we morgen aan een grote schoonmaak en opruimactie gaan beginnen.
Het was gezellig, de veertien dagen zijn omgevlogen en als het zou moeten zouden we het nog wel veel langer kunnen volhouden, maar het is toch ook weer heel fijn om morgen weer naar 'normaal' terug te gaan.

5 opmerkingen:

Bertiebo zei

Fijn voor jullie, goed gedaan

trompke zei

Kan ik me voorstellen. Het liep allemaal heel anders dan gepland...

Jolande zei

Ik denk dat het anders lopen dan gepland zo'n beetje voor het grootste gedeelte van de wereld geldt :-)

Margriet zei

Toch fijn dat we ons zo goed kunnen vermaken. Ik denk dat er zat mensen zijn die veel meer moeite hebben met het thuiszitten. Ik mis mijn uitstapjes wel, maar ik verveel me gelukkig geen moment!

Jolande zei

Inderdaad heel fijn, ik ben sowieso altijd al een huismus geweest (was mijn bijnaam als kind).
Ik heb genoeg te doen, maar ik vind het wel heel leuk dat er nu allerlei dingen georganiseerd worden zoals Tiare met haar 7 lessen en Mike met de QQ, dat geeft me ook een beetje een gevoel van samenhorigheid.