donderdag 23 april 2020

Lockdown dag 33

Vandaag zijn we heel nuttig bezig geweest; Paul moest werken en Julian en ik hebben samen de keuken heel grondig gedaan.
 's Middags heb ik Tiare's les van gisteravond zitten maken.
Paul kwam vertellen dat het water van het zwembad 21 graden was, dus ben ik gaan zwemmen.
 Nu bleek Paul's 21 graden niet mijn 21 graden te zijn, het water was hartstikke koud .
Ik heb wel een poos gezwommen, maar op een gegeven moment waren mijn handen en voeten bevroren en toen ben ik mezelf weer op gaan waren in een heet bad.
En vanavond heb ik een Ozark avond gehouden :-)

3 opmerkingen:

Margriet zei

Brrrrr, lijkt me niks in zo’n koud zwembad.

Jolande zei

Ik ben natuurlijk wel heel flink he lol

Margriet zei

Dat vind ik wel! Gelukkig hebben wij geen zwembad, dus ik hoef niet zo flink te zijn ;-)