vrijdag 24 april 2020

Lockdown dag 34

 Paul had vandaag weer een vrije dag en die ging wat dingen repareren en aan zijn cockpit werken.
Vrijdag staat het poetsen van de benedenverdieping op mijn agenda dus daar zijn Julian en ik mee begonnen.
Gisteren hadden we de keuken al als extra gedaan, dus dat scheelde vandaag weer tijd.
Ik had de quarantaine quickie van gisteren nog niet gemaakt, dus daar ben ik na het poetsen aan begonnen.
Het onderwerp was "stormy weather" en ik ben heel lang aan het bladeren geweest in mijn stapels flight magazine om daar een geschikt plaatje voor te vinden.
 In de tuin heeft de rhododendron zichzelf gered :-)
 Na de lunch werden de boodschappen gebracht
 en die staan nu schoongewassen in de kasten :-)
 Voor wie van kleuren houdt heeft Johanna Basford een kleurboek van 12 pagina's gemaakt, zodat we in deze moeilijke tijd kunnen kleuren als ontspanning en dat boekje heb ik uitgeprint.
 En vanavond was het vliegeravond en ook musical avond!
Vanavond werd het "Love Never Dies" geshowed.
Ik heb die jaren geleden in London gezien, met de original cast en het was erg fijn om hem vanavond weer eens te zien.
En daarna heb ik de persconferentie van de premier gekeken en dat duurde ontzettend lang want het moet in 2 talen en soms zelfs in 3.
Het was erg ingewikkeld, maar wat ik ervan begrepen heb is dat telewerk voorlopig de norm blijft, dus dat is fijn dan kan Paul thuis blijven en wij op ons "eiland" blijven zitten.
En moeten we nog steeds in ons kot blijven, zijn onnodige verplaatsingen niet toegestaan, maar gaan de winkels 11 mei weer open.
Tig keer hoor ik dat we gezond verstand moeten gebruiken, maar zelfs hier op mijn eilandje zie ik dingen die ik eigenlijk niet zou moeten zien, dus ik twijfel erg aan dat gezonde verstand, maar we zullen zien.

1 opmerking:

Margriet zei

Ik denk dat het voor veel mensen steeds lastiger wordt om hun gezond verstand te gebruiken......als ze het ooit al hadden!
Onze rododendron bloeit nog steeds niet! Misschien moet ik maar gaan dreigen met uitgraven LOL