maandag 13 april 2020

Lockdown dag 23

Vandaag heb ik mezelf bezig gehouden met wat huishatelijkheden, logjes en foto's.
De rhododendron heeft gehoord dat we hem eruit willen spitten, maar omdat we nu niet naar een tuincentrum gaan om plantjes te kopen, besloten we hem er nog maar even te laten staan en wat gebeurt er nu...
 De bloesem is nu aan het sneeuwen geslagen
 en het gras is nu bedekt met allemaal bloesemblaadjes.
 De magnolia in de achtertuin staat nu ook mooi in bloei.
 En de lelietjes van dalen rukken ook steeds verder op, die in de zon staan zijn al een stukje verder dan die in de schaduw.
 Ik ga eigenlijk nooit zomaar in de tuin zitten, maar omdat ik nu toch wel wat meer buiten moet zijn nu we niet meer op pad gaan dacht ik, kom, ik ga wat dooie stukken uit de planten knippen.
En dat ik iets in de tuin doe, is zoiets bijzonders, dat Paul gelijk een foto ging maken :-)
Daarna ben ik heel lang bezig geweest met nog een winkeltje van de Wegisweg.
Voordat ik er erg in had was het alweer tijd om te gaan koken, dat heb ik gelijk voor 2 dagen gedaan, dus morgen is het dan lekker makkelijk.
's avonds heb ik wat dingen op mijn pc gedaan en gekeken.

1 opmerking:

Margriet zei

De rhododendron zal wel denken, dit is mijn laatste kans om te bloeien LOL