donderdag 2 april 2020

Vanuit de 'aanleunwoning' dag 12

Twee keer per dag spelen wij Rush Hour
 maar dan in het groot met de matrassen lol
Zo liggen de bedden erbij als we opstaan.
 Als eerste vouwen we de dekbedden op en stoppen die met de kussens in de kast.
 's Nachts staat mijn bureaustoel in de computerkamer, anders kan Paul zijn bed niet in zonder over mij te moeten lopen.
Om die bureaustoel weer terug te krijgen achter mijn tafel moeten de matrassen eerst tegen de grote kasten aangezet worden en de stoel links naast het poppenhuiseiland.
 Vervolgens zet ik de matrassen tegen de deur met de gang en kan de stoel naar mijn tafel toe.
 En omdat we natuurlijk af en toe door die deur moeten om naar het toilet te gaan, worden daarna de matrassen tegen het poppenhuiseiland neergezet.
Level 1 van Rush Hour is voltooid! hahaha
En 's avonds doen we dat weer, maar dan omgekeerd.

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Nog even...

trompke zei

Zo krijg je toch nog een beetje beweging haha...

Margriet zei

Goede puzzel voor je hersenen hahaha