vrijdag 10 april 2020

Lockdown dag 20

Gisteravond om 22.00 uur werden de boodschappen alsnog geleverd!
Er is een tekort aan bestelwagens en daarom zaten wij nu in de avondshift en de chauffeur vertelde dat wij een van de eerste waren van zijn shift en dat hij tot 3.00 uur boodschappen moest bezorgen.
Nou waren wij even blij dat we niet om een uur of twee uit bed gebeld werden.
We hebben dus nog laat alles af staan wassen.

Vandaag is het Goede vrijdag en dat is een vrije dag voor Paul en die ging nuttig verder met opruimen en aan het zwembad werken.
 Ik maakte weer foto's van de bloesem

 en daarna gingen Julian en ik beneden aan het werk; kijken of we het huis weer in een 5 wekelijks rotatiesysteem kunnen krijgen.
 En wie moest er weer hoognodig de keuken in over de net gedweilde vloer....
 Bij het opruimen was ik een foldertje van Chipotle tegengekomen en toen kreeg ik daar zo'n zin in, dus heb ik het grootste gedeelte gemaakt van wat ik daar altijd uitkies en we hebben heerlijk gegeten.
 Vrijdagavond vliegeravond en tegenwoordig voor mij Musicalavond, ik zat er weer klaar voor
 deze keer was het
een registratie van de Arena Tour (2012) met Tim Minchin als Judas. Ik ben een grote fan van hem en in deze musical was hij ook weer geweldig dus ik heb weer genoten achter mijn computer.

1 opmerking:

Margriet zei

Om 3uur ‘s nachts je bed uit moeten voor de boodschappen, ik moet er niet aan denken!