donderdag 9 april 2020

Lockdown dag 19

Vanmorgen heb ik eerst weer foto's gemaakt van de Japanse kersenbomen

 Er is nu wel weer volkorenbrood in de vriezer, maar ik geef de voorkeur aan eigen gebakken brood.
Een heerlijke lunch twee verse nog warme boterhammen met kaas.
 Vanmiddag ben ik bezig geweest met de zooi op mijn kamer.
Mijn rugtas is kapot en in Parijs heb ik een nieuwe gekocht, dus alles moest van de oude in de nieuwe.
Het zelfde verhaal voor mijn handtas.
Toen we plotseling uit Parijs weggingen hebben we allerlei dingen bij elkaar in doosjes/zakjes gedaan en dat moet allemaal uitgezocht worden en opgeruimd.
Maar ik ruim niet alles op want als we eventueel weer terug gaan naar Parijs kan ik weer beginnen, dus heb ik het zo opgeruimd dat het karretje gevuld blijft en een krat met spullen.
Vanmiddag zouden er boodschappen geleverd worden, maar die hebben we tot nu toe nog niet gezien.
Ze zijn ons vast vergeten, maar gelukkig hebben we een royale voorraad.

1 opmerking:

Margriet zei

Mmmmmm, warm brood is zo lekker!