woensdag 16 oktober 2019

De tuin aan de zijkant deel 6

15 augustus is in Belgie een vrije dag en Paul en ik gingen een dagje naar Maastricht.
Online had ik gezien dat ze bij Intratuin Ginkgo Biloba's verkochten en daar wilde ik er erg graag eentje van in de tuin hebben en aangezien er in Maastricht een Intratuin is gingen we daar eerst heen.
Op de website stond dat ze 150 cm waren, maar in het echt bleken ze wel 3 meter te zijn.
Niet erg want dan heb je gelijk wel een mooie hoogte, maar ik moest wel op de achterbank zitten om hem mee te krijgen.
 Thuis hebben we hem gelijk in de tuin geplant.
 Ik ben er echt heel blij mee, want ik vind het een schitterende boom om naar te kijken, de waaiervormige bladeren vind ik zo mooi.
 Op 21 augustus werden dan eindelijk de zakken grint gebracht
 Eerste hebben we even wat grind om het Yin en Yang figuur gelegd en dat zag er gelijk al heel anders uit.
Julian verdeelde de zakjes over de rest van het stuk
 en in het weekend hebben Paul en hij het grint verder afgewerkt en kon dat ook van het lijstje afgevinkt worden.


Geen opmerkingen: