vrijdag 18 oktober 2024

Belgie dag 24

 Paul had een telefoon ochtend, hij moest allerlei afspraken maken, zodat alles bij de volgende ronde op elkaar aansluit.
Ik heb weer een dagje doorbracht in mijn kamer, waar ik ook vanalles en nog wat te doen heb.
´s Middags  is Paul erin geslaagd om de oude, beschadigde planken te vervangen door nieuwe en dat ziet er heel wat beter uit.
Aan de andere kant is ook nog een beschadigde plank, maar we vrezen dat als we die eruit moeten beitelen er meer beschadigd gaat worden.
Dan zouden we alsnog een andere vloer moeten leggen en de plinten dus los moeten zien te krijgen.
Ik dacht laat ik eens verf pakken en kijken hoe het eruit ziet als ik het kale bruine stukje blauw verf.
Nou dat viel helemaal niet tegen, als je het niet weet zie je het niet zo snel want het valt een stuk minder op dan een bruin stuk in een blauwe vloer.
De vloer is dus ´gered´ en in de volgende ronde wordt de eetkamer afgemaakt.
 
In de zomer laten we altijd een heel stuk van het grasveld gewoon groeien.
Daar groeien dan allerlei wilde bloemen en dat is goed voor de bijen.
Paul begon gisteren om het stuk te maaien, maar kwam me roepen om naar het broertje van onze Madeira hagedis te kijken, die hij net kon ontwijken.
Er bleek een hele familie rond te wandelen in het gras, dus toen is hij maar gestopt.



Geen opmerkingen: