donderdag 18 april 2019

Rondreis Deep Sout USA - Dag 3 Swamptour 2

Zo lekker voorop de boot zittend kon ik alles heel goed zien, soms dacht ik wel waar gaan we in vredesnaam naar toe, want door alle bomen zag je af en toe "de weg" helemaal niet, maar gelukkig dat Captain Ron de weg wel op zijn duimpje kent.


 De grootste verrassing van deze tocht vonden we wel de everzwijnen.
Toen ze de boot hoorden kwamen ze aangelopen en sprongen toen in het water naar de boot toe, omdat ze dan iets lekkers krijgen
Wij hadden geen idee dat die dieren kunnen zwemmen.



 Deze boom is toch geweldig voor een griezelscene, ik zie er duidelijk een gezicht in met een grote, allesverslindende mond :-)



 Na een poos kwamen we ook in een gebied waar mensen in de swamp wonen.
Ik heb al jaren lang een doos waar ik miniatuur dingen in verzamel voor de swamphut die ik ooit nog eens wil gaan maken, dus ik heb extra goed gekeken.


 Dit is een wat nieuwer huis, veel is hier verwoest door orkaan Katrina, en nu worden de huizen wel wat meer op hogere palen gebouwd.
 Bij deze oude  en vreselijk roestige ophaalbrug is de aanlegsteiger van onze boot, dus we dachten dat de tour nu over was, maar we gingen nog verder, onder de brug door
 en kwamen toen in een stuk waar wat sjiekere swamphuizen staan

Daarna draaiden we om en toen gingen we wel naar de steigeer.
Wat een geweldige tour was dit, echt een fantastische ervaring.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Weer een gezichtje dus. En ik weer wat geleerd, nl van die zwijnen

Jolande zei

Inderdaad weer een gezichtje, als je wil mag je ze van mijn blog afhalen hoor voor je verzameling.