maandag 8 januari 2024

Walvissen

 Ik ging mijn hobbyhoek organiseren zodat de meegebrachte spullen een plaatsje zouden krijgen en Paul ging even kijken of hij dolfijnen zag.
Het duurde niet lang of hij zag er een aantal en toen wilde ik ze ook even zien.
Ik kon ze niet niet vinden, maar ik zag de spray van een walvis!
 Vlak daarna zag ik zijn rug boven water uitkomen.
Nou toen waren we het opruimen en de dolfijnen totaal vergeten en hebben we walvissen zitten kijken.
Ze zijn vroeg dit jaar en ze waren ongelofelijk dichtbij de kust, dus haalde ik mijn fototoestel in het kader van niet geschoten is altijd mis.
Ze bleven vrij lang voor de deur zwemmen, doken af en toe onderwater, maar nooit echt lang en wij zijn dus lang blijven kijken.
Het was fantastisch, onze dag kon niet meer stuk!

1 opmerking:

Marthy zei

Dat is toch geweldig als je vanuit je huis walvissen kan bekijken. Jaloers!!