woensdag 25 september 2024

Belgie Dag 1

 Midden in de nacht hadden we ons bed verschoond, want ik heb weinig zin om onder dekbedden met een aantal maanden stof erop te slapen.
Het was veel te laat om nog te gaan douchen, dus waren we zo in bed gekropen, maar de volgende ochtend voelde Paul zich zo (vliegtuig) vies, dat hij het bed weer verschoond wilde hebben.
Ik had de was van de laatste dagen in Capelas meegenomen, die wil ik daar niet tig weken hebben liggen en gelukkig had Julian ook nog wat verzameld, dus dat werd een dagvullend programma om het allemaal weg te wassen, maar het is dan ook een werkvakantie :-)
Maar we troffen het, want Julian had ´s middags bakles en bracht een heerlijk versgebakken Fries suikerbrood mee
en kleine gebakjes om je vingers bij af te likken.
En ´s avonds hebben we natuurlijk Chinees gegeten en dat smaakte ook heerlijk.


2 opmerkingen:

Marthy zei

Ach, dat wassen, met twee van zulke machines een peuleschilletje vergeleken met de moeite die onze moeders moesten doen om de lakens schoon te krijgen. Maar dat suikerbrood, wat ziet dat er lekker uit, krijg er trek in,

Jolande zei

Mijn moeder had ook een wasmachine, maar ik weet wat je bedoeld en ik zeg ook regelmatig dat wij niets te klagen hebben. :-)