maandag 30 september 2024

Belgie dag 6

 We moesten naar Brussel, maar toen we nog maar net op de snelweg waren stond er al file.
Op de site van verkeer in Belgie konden we zien dat er in Zaventem een ongeluk was gebeurd, dus dat zou nog wel even gaan duren, maar toen we ook zagen dat er op de Ring rond Brussel iets met een vrachtwagen was en het daar ook helemaal vol stond, zijn we er bij de eerste de beste afslag afgegaan en terug naar huis.
Daar zijn we weer verder gegaan met allerlei dingen die moeten.
Ik ging een doosje met verschillende kleuren kraaltjes opsplitsen, maar het deksel schoot los en toen lagen ze allemaal door elkaar op een blad, dat nog wel gelukkig, stel ze lagen op de grond whahaha.
Ook ben ik tussen de bedrijven door bezig geweest om mijn voorraad kantjes en bandjes te splitsen, zodat de helft mee kan naar Capelas.
In dat soort dingen kruipt best heel veel tijd.
Voor het avondeten heb ik poffertjes gebakken.
Na de kant-en-klare van de Pingo Doce, had ik zo´n zin in versgebakken en ze waren heerlijk.

Geen opmerkingen: