maandag 23 maart 2020

Vanuit de 'aanleunwoning' dag 2

Paul heeft zijn baas een mail gestuurd dat de afgelopen dagen zo stressvol waren dat hij nu een paar dagen vrij neemt om bij te komen.
Zo sliepen we dus wat langer uit en daarna begon mijn dag met hele koude overnight oatmeal.
Het staat 's nachts buiten en daar is het kouder dan in de koelkast :-)
 De draadjes waren gevallen, dus heb ik nieuwe, blauwe ;-) opgehangen.
 We hebben onze eigen koffiemachine, dus kunnen we heerlijk koffie drinken.
 Na de koffie is Paul nog wat kratten gaan reorganiseren en ben ik het toilet schoon gaan maken.
Julian heeft het toilet wel keurig schoongemaakt, maar had er niet aan gedacht dat de plankjes, vensterbank en vaasjes enz.  ook gedaan moesten worden lol
 Om 7.00 uur hebben we de broodmachine aangezet en toen hadden we heerlijk versgebakken brood voor de lunch, mmm
 Maar voordat het lunchtijd was hebben we eerst de hele computerkamer schoongemaakt, die is nu ook helemaal stofvrij en schoon: lekker fris.
 Julian moet van ons ook vitamine D vangen, dus die ging nuttig bezig in de voortuin.
Als hij buiten is wil hij niet dat wij in zijn buurt komen, dus keek ik vanuit mijn kamer naar dit nuttige werk :-)
 Tja en als het personeel dan niet in de kamer is zit de kat op tafel...
Mandu zat voor de tv, maar het spiegelde te erg om daar een foto van te maken.
 Venmiddag ging Paul verder lezen in zijn boek!!! en ik ben wat gaan zitten knutselen en heb de laatste Daily kaartjes van Parijs gemaakt.
De knutselspullen allemaal opruimen kan ik nog niet, omdat een gedeelte ervan naar boven moet.
 Toen we thuiskwamen lagen er nog heel wat hand-, thee- en poetsdoeken in de wasmand in de waskamer en inmiddels had ik zelf ook een hele stapel gebruikt, dus die heb ik eerst maar gewassen en lekker buiten gehangen.
Normaal vouw ik was op het aanrecht in de keuken, nu heb ik de strijkplank uitgeklapt en dat ging ook heel goed, er liggen nu weer allemaal mooie stapeltjes in de kast.
Vanavond aten we de rest van de gemaakte couscous en die was ook heerlijk koud, we speelden dat het een heerlijke warme zomeravond was :-)
En daarna heb ik naar een Tiare's life Facebook Art Journal with me zitten kijken, dat doet ze een week lang om contact te maken en te inspireren.
Ik heb niet meegedaan, maar gewoon lekker gekeken, in deze tijden ontwikkelen zich toch hele leuke en fijne initiatieven.

Geen opmerkingen: