woensdag 31 maart 2021

Lockdown dag 375

 Voor het eerst sinds de winter heb ik weer eens een was buiten gehangen
en konden we ook weer buiten de boodschappen wassen en wat dingen daarvan in de zon leggen.
En omdat ik toch in de tuin rondliep met mijn camera heb ik gelijk even een foto gemaakt van de magnolia die ik vanuit mijn kamer kan zien.
's Avonds zijn we bezig geweest met de keuken.
Het is toch heel anders om naar een keukenwinkel te gaan en daar te bespreken wat je precies hebben wil of dat alles via email moet.
Toen ik weer even iets wilde bekijken in onze eigen keuken en ik de gang in kwam rook het daar alsof er een pot met bisonkit omgevallen was...
De stank was niet te harden en het leek vanuit de kelder te komen.
Paul en Julian konden daar niets vinden, dus wij naar buiten, daar rook het wel enigszins raar, maar binnen stonk het veel meer.
Julian had wel gezien dat een boer aan het sproeien was geweest, dus waarschijnlijk is die lucht via de ventilatieopeningen in de kelder naar binnen gekomen.
Buiten was die geur natuurlijk snel weg, maar binnen bleef het hangen, we hebben de boel maar tegen elkaar open gezet en toen was het weg.
Bij Julian sloeg het op zijn longen en ik was draaierig, dus het zal geen lekker spul geweest zijn....



2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Wat een rotzooi moet dat geweest zijn dan!

Margriet zei

Jakkes, wat vervelend dat die lucht zo bleef hangen!