woensdag 31 augustus 2022

Era Uma Vez...2

 Regelmatig rijden we langs de Solmar als we daar in de buurt zijn om te kijken of er sprookjesboekjes binnen gekomen zijn.
Ze zijn niet meer allemaal teruggekomen, maar we hebben er toch weer 8 bij kunnen kopen.
Eerst vond ik er nog 2
Inmiddels heb ik van deze twee A Carochinha e o João Ratão helemaal vertaald.
Het is een Portugees sprookje dat ik nog niet kende en dat maakte het extra leuk.
Het liedje was ook weer een oorwurm :-)
Afgelopen week waren we weer bij de Solmar, Paul stond al in de rij voor de kassa, toen ik op een andere plaats dan normaal nog wat boekjes vond.
Hij kon dus uit de rij vandaan, want ik moest uitzoeken welke van de boekjes we wel of niet hadden en toen bleken er 6 te zijn die we nog niet hadden.
Er zaten er 3 bij die ik op mijn allereerste lijstje van 20 boekjes had gezet, dus ik was zo blij als een kind met deze aanwinst.
De teller staat nu op 22.



2 opmerkingen:

Margriet zei

Wat leuk dat je er weer meer hebt gevonden! Ben jeal toe aan een boekenkast? LOL

Jolande zei

Ze staan op een plankje van het kastje op de kopse kant van de keuken en als het goed is moet daar de hele serie op passen.
Ik weet niet of het handig is om hier een boekenkast neer te zetten, dan moeten we eerst kijken wat er gebeurt als het huis een aantal weken afgesloten is.