woensdag 3 augustus 2022

Strandkunst

 Het vijfde en laatste punt van onze nieuwe labcache was in Vila Franca do Campo, bij Queijadas do Morgado.
Die zit naast de haven, waar het altijd lastig is om te parkeren en omdat ik nog zand wilde hebben van het strand in Vila Franc, parkeerden we de auto aan de andere kant van het strand.
De Provincie Vila Franca do Campo heeft ook meegedaan aan het project O Mar Começa Aqui en op het parkeerterrein zagen we maar liefst 3 kunstwerken!


En ook hier doen ze mee aan "Verão o ler", maar hier zitten de boeken in een minibieb en zitten er geen vrijwilligers bij.
Op de muur tussen het strand en het zwemparadijs zag ik nog een kunstwerk.
Bij Queijadas do Morgado was het opstellen in rijen, dus daar hebben we alleen de foto gemaakt die we nodig hadden en toen zijn we langs het strand weer terug gelopen.
Inmiddels liep het al tegen (onze) etenstijd en zijn we richting PD gegaan, waar we gegeten hebben als afsluiting van weer een heerlijke dag uit.
 

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Een mooi kunstwerk. Ook niks van bekend, denk ik.

Jolande zei

Nee, tot nu toe heb ik niets kunnen vinden, maar ZEN is natuurlijk ook wel erg lastig, want van alles en nog wat is zen. Wie weet kom ik het nog wel eens ergens tegen.

Margriet zei

Wat een leuke minibieb.