vrijdag 12 juli 2024

Stempeltjes

 Ik had wat stempeltjes besteld en na _weken_ wachten werden ze gisteren eindelijk gebracht, geduld is hier een hele schone zaak.
We hadden gezwommen en ik stond net met mijn badpak aan onder de douche om het uit te spoelen, toen ik iemand voor het huis zag lopen.
Ik dacht dat het Paul was, die komt altijd wat later want hij spoelt de waterschoenen uit bij het zwembad en dan geef ik hem de sleutel aan door het badkamerraam, dus dat deed ik nu open en daar stond de postbode :-)
Die moest wel lachen en gaf me mijn pakketje door het raam van de badkamer.
Na het Portugees leren, ben ik lekker bezig geweest met alle setjes te stempelen (voor in een soort voorbeeldmap).
Nu alleen nog tijd vinden om te knutselen...

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Zo leuk, wat kan je daar dan van genieten hè. Bij mij is het stempelen onder een laag pitje. Moet ik toch weer eens gaan doen.

Marthy zei

Goed dat je je badpak nog niet uitgetrokken had.