dinsdag 23 juli 2024

World Whale and Dolfin Day

 Vandaag was het World Whale and Dolfin Day.
Walvissen hebben we vandaag niet gezien, maar dolfijnen wel.
Vanavond na het eten was er een enorme pod hier recht voor de deur aan het jagen.
Ze zwemmen dan in een kring rond om zo de school vissen in te sluiten en dat is best een spektakel om te zien.
maar daarna gingen ze met z´n allen in een razendsnel tempo ergens anders naar toe en kwamen ze steeds met heel veel tegelijk boven het water uit.
Altijd heb ik de camera bij de hand, helaas was Paul net even weg om ergens foto´s te maken...
Dus speciaal voor deze dag twee  foto´s uit mijn archief.
Ik voel me echt heel bevoorrecht dat ik al deze schitterende dieren bijna dagelijks vanuit ons huis kan bekijken.

1 opmerking:

Bertiebo zei

Ja dat is zeker een voorrecht!