vrijdag 28 mei 2021

Lockdown 433

 Gisteren had ik niet zoveel gegeten en gedronken en zodoende had ik vandaag een stevige hoofdpijn.
Toen ik beneden kwam om iets te eten stond ik met mijn voeten in het water...
Nu had ik dat een poosje geleden ook al, maar toen dacht ik dat Paul en Julian water geknoeid hadden bij het afwassen,.
Paul kwam kijken en ontdekte het euvel al snel
De kraan lekt als je hem draait en dat loopt via het kastje de keuken in.
De loodgieter komt ook op de lijst voor als we allemaal gevaccineerd zijn en voor nu hebben we er een bakje onder gezet.

Paul had vandaag een vrije dag, maar omdat ik me nog niet echt jofel voelde is hij aan het zwembad begonnen; het winterzeil eraf dat kon gelijk mooi drogen.
en hij heeft alvast een begin gemaakt om de groen uitgeslagen bodem schoon te maken.
Ik heb een groot deel van de middag buiten gezeten en de frisse lucht deed me goed; ik heb veel te lang binnen gezeten.
Verder hebben we ons nog bezig gehouden met de pannen... als je die alle zes in een te grote doos gooit zonder bubbelplastic of ander beschermend verpakkingsmateriaal is dat natuurlijk vragen om problemen.
Ze waren alle 6 beschadigd (gedeukt) en aangezien het hele zware en dikke pannen zijn moet er heel wat mee gegooid zijn.
Bol vind ook dat dit absoluut niet kan en nu krijgen we dus nieuwe pannen.
's Avonds heb ik
gekeken en daarna ben ik naar bed gegaan.

Geen opmerkingen: