dinsdag 18 mei 2021

Lockdown dag 423

 Ik begon de dag heel nuttig met strijken.
Daarna ben ik bezig geweest om op de kamer van Jasmine haar kast op te ruimen, nu ze samenwoont met Wim en een kattepoes heeft zal ze niet zo veel meer komen logeren en heeft het ook niet zoveel nut dat er vanalles blijft liggen.
Wij gaan die kast (en de rest van de kamer) de komende tijd gebruiken als opslagplaats voor alle dingen die we aanschaffen voor het huis in Capelas.
Daar ga ik toch langzaam maar zeker werk van maken, want ik heb geen zin om straks alles in 3 weken te moeten doen omdat er een container weg moet.
Zo kreeg ik van de week een mailtje dat de site waar we een paar maanden geleden dekbedhoezen gekocht hebben, nu een aanbieding had, de tweede hoes voor de helft van de prijs en aangezien wij allebei een eigen dekbed hebben, vond ik dat alvast leuk meegenomen en bestelde dus een paar.
Wat de keuken betreft heeft de architect nu toch goedkeuring gegeven voor een aantal dingen die wij willen, maar die hij niet mooi vond (pech, wij moeten er wonen lol) en toen is Paul vanavond bezig geweest met het uittekenen van de keuken en de precieze maten van elk kastje, zodat de basis alvast besteld kan worden (levertijd is 4 maanden).
Het aanrechtblad, de achterwand, gootsteen en kastdeurtjes zoeken we dan wel uit als we er zijn.
Ik ben bezig geweest met het bekijken van lampen op verschillende sites, van wat momenteel mode is krijg ik nou niet direkt een hoera gevoel, maar ik was er wel een avond van straat :-)

1 opmerking:

Margriet zei

Lekker om er al zo mee bezig te kunnen zijn!