zaterdag 22 mei 2021

Lockdown dag 427

 Regen, regen, regen...de hele dag door.
Vorig jaar waren we al een maand aan het zwemmen, nu is er nog niet eens zicht op wanneer het zwembad open kan :-(
Ik ben een groot deel van de dag bezig geweest op de kamer van Jasmine; Portugees geleerd en met het pakket van de Hema dat ik van de week besteld had.
Overal zaten twee stickertjes op en zat er een label aan met zo'n plastic draadje en dat heb ik er allemaal afgehaald.
Het hele huis wordt wit met hout en dat combineren we met blauw :-) het is tenslotte een huis aan de oceaan.
Voor de keuken moesten we toch echt wel een definitieve lijst met apparaten maken en daar zijn we de hele avond mee bezig geweest.
Niet alles wat bijvoorbeeld Bosch maakt leveren ze op het eiland.
We kunnen alles wel hier bestellen, meenemen en later laten installeren, wat we eerst van plan waren, maar nu sinds corona bijna alle winkels een uitgebreide website met producten hebben, bedacht ik om eens online bij de grootste winkel in elektrische apparaten van het eiland te kijken en daar konden we alles vinden wat we hebben willen!
Tijdens het uitzoeken dronken we thee met een stukje bananentaart erbij, die had ik tussen alles door nog even gebakken, want er waren teveel bananen over .
Het was dus een hele nuttige dag :-)

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Dat wordt mooi, wit en hout vind ik altid mooi

Margriet zei

Wit hout en blauw is een prachtige combi.