woensdag 5 mei 2021

Lockdown dag 410

 Het plan was om het poetsen boven maar een weekje over te slaan, maar afgelopen week had er blijkbaar veel zand in de lucht gezeten en omdat de ramen open stonden kon ik mijn naam schrijven op alle horizontale oppervlakken in onze slaapkamer.
Dat weekje overslaan ging het dus niet worden en toen heb ik zo voorzichtig mogelijk als het ging toch mijn deel van de bovenverdieping gedaan.
Delhaize kwam boodschappen brengen, die we gewassen en opgeruimd hebben, er kwamen tig pakjes waarvoor heen en weer gelopen moest worden, ik draaide nog een poetsdoeken die ook opgehangen moest worden en toen voelde ik mijn voet best wel.
In mijn kamer ben ik toen aan het Pocket Scavencer Journal gaan werken,
foto's uitprinten, inplakken en bijwerken wat ik nog niet opgeschreven had.
Ik moest natuurlijk nog wel eten koken, maar 's avonds heb ik rustig aan gedaan en films zitten kijken.

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Wat duurt het lang met je voet. Vervelend zeg. Gelukkig verveel je je niet.

Jolande zei

Zo'n verzwikte enkel kan weken duren, dus ik vind dat het eigenlijk wel snel gaat.

Margriet zei

Dat zand hebben wij hier op de ramen zitten, maar gelukkig niet binnen! Nog maar even volhouden met rust voor je enkel.