vrijdag 21 mei 2021

Lockdown dag 426

 Na het gebruikelijke poetsen en de Delhaize boodschappen was en opruimsessie ben ik 's middags naar Jasmine's kamer gegaan.
Daar heb ik de plattegrond met meubeltjes op het bed gezet, maar dat vond Maui niet zo'n heel goed idee, want hij ligt graag op dat bed als we in die kamer zijn.
Nu het project huis in Capelas echt onderweg is, vinden we dat we toch wel wat Portugees moeten leren
en daarom heb ik de Portugese cursus opgezocht, afgezocht en op het bureautje een studieplek gemaakt waar alles kan blijven liggen.
Het duurde een poos voordat we de cd speler weer aan het werk hadden, maar toen dat eenmaal gelukt was heb ik nog een uurtje zitten leren.
Ik ben weer bij het begin begonnen, maar oh alles zit in mijn tenen...
 
's Avonds heb ik de eerste musical uit de box van 16 stuks gekeken.
Heerlijk zo'n ouderwetse musical.

1 opmerking:

Margriet zei

Succes met taalles!